
Niezależnie od tego, jakie produkty będą wykorzystywane jako wsparcie dla kampanii reklamowej, zawsze należy przede wszystkim brać pod uwagę, to do kogo one finalnie trafia. Wszystko to dlatego, że na podstawie tych podstawowych danych będzie można ustalić, jak konkretnie mają wyglądać gadżety reklamowe, by zainteresowały grupę odbiorców akcji promocyjnej. Chodzi tutaj przede wszystkim o rodzaj i przygotowanie gadżetu reklamowego, ale również o to, w jaki sposób zostanie udekorowany nadrukami promocyjnymi. W ich skład najczęściej wchodzą dane reklamodawcy, jak i hasła reklamowe, ale też nie można zapominać o dodaniu przynajmniej jednego atrakcyjnego elementu dekoracyjnego.Czasami gadżety reklamowe przygotowywane są dla najmłodszych, a więc dla dzieci. W takiej sytuacji na pewno kubki reklamowe sprawdzą się doskonale. Wystarczy tylko dobrać materiał, z jakiego one powstaną, a także dopasować rodzaj nadruku reklamowego. W takim wypadku gadżety reklamowe powinny powstać chociażbym z odpornego tworzywa sztucznego, które nie będzie ulegało niebezpiecznym uszkodzeniom.
Natomiast jeśli chodzi o to, jak ma wygadać taki gadżet reklamowy pod kątem wizualnym to mamy naprawdę pełną dowolność. Wszak kubki reklamowe mogą być w różnych kolorach, co już sprawi, że całość wyda się bardziej atrakcyjna dla najmłodszych odbiorców kampanii reklamowej. Poza tym warto do nadruku dodać jakieś postacie bajkowe, czy narysowane zwierzątka lub pojazdy. Chodzi po prostu o to, by charakter nadruku reklamowego był dopasowany do wieku i zainteresowań odbiorców gadżetów reklamowych.
Nie oznacza to bynajmniej, że Kubki reklamowe nie mają mieć nadrukowanych elementów związanych z kampanią reklamową. Wszak w takiej sytuacji nie byłyby one gadżetami reklamowymi, a zwykłymi kubkami do picia. Dlatego właśnie poza dekoracyjnym nadrukiem dla dzieci takie gadżety reklamowe koniecznie powinny mieć nadrukowane również dane związane z akcją reklamową. Takie informacje będą skierowane do rodziców, którzy w ten sposób mogą dowiedzieć się i zainteresować szczegółami oferty reklamodawcy.