Bombonierki reklamowe w różnych odsłonach

Bombonierki reklamowe
Bombonierki reklamowe

Bombonierki stanowią doskonały pomysł na prezent reklamowy. Wręczyć można je tak strategicznemu klientowi, jak i przełożonemu czy pracownikowi, który w danym miesiącu osiągał najlepsze wyniki. Tego typu produkt skutecznie poprawi wizerunek naszej firmy, przyczyniając się do zwiększenie jej rozpoznawalności. Znajdujące się we wnętrzu bombonierek czekoladki różnić mogą się od siebie kształtem, wielkością oraz smakiem. Jakiego rodzaju słodkości najczęściej kryją się we wnętrzu ich opakowań? Zapraszamy do lektury!Bombonierki reklamowe bardzo często produkuje się z czekolady mlecznej, która to jest wyrobem otrzymanym z kakao, cukrum, mleka oraz produktów mlecznych. Zawierać powinna ona minimum 25 procent suchej masy kakaowej, 14 procent suchej masy mlecznej uzyskanej z cześciowo albo całkowicie odwodnionego mleka pełnego, częściowo lub całkowicie odtłuszczonego mleka, śmietanki, częściowo lub całkowicie odwodnionej śmietanki, masła lub tłuszczu mlecznego oraz 2,5 procent beztłuszczowej suchej masy kakaowej, 3,5 procent tłuszczu mlecznego oraz 25 procent zawartości całkowitej tłuszczu kakaowego oraz mlecznego.

Bombonierki reklamowe niekiedy wytwarza się także z czekolady białej. Jest to wyrób uzyskany z tłuszczu kakaowego, cukrów oraz mleka lub produktów mlecznych, które zawierają nie mniej niż 20 procent tłuszczu kakaowego, 14 procent suchej masy mlecznej uzyskanej z masła, tłuszczu mlecznego, śmietanki, częściowo lub całkowicie odwodnionej śmietanki, częściowo lub całkowicie odwodnionego mleka pełnego lub częściowo lub całkowicie odtłuszczonego mleka oraz 3,5 procent tłuszczu mlecznego.

Bombonierki reklamowe w swoim wnętrzu kryć mogą różnego rodzaju nadzienie. Dużą popularnością cieszą się czekoladki o smaku orzechowym, nugatowym, kawowym, kakaowym czy pomarańczowym. Wybierając taki produkt, pod uwagę warto wziąć zarówno walory smakowe, jak i wygląd. Bombonierki umieszczone mogą być w opakowaniu kartonowym, metalowym lub drewnianym, na którym znaleźć może się logo marki oraz jej hasło reklamowe.